niedziela, 25 maja 2014

Ja głosuję. a Ty?

Dzisiaj krótko i na zupełnie odmienny temat.
Mamy dzień wyborów do Europarlamentu.
Nie bądź obojętny - głosuj!
Dlaczego o tym wspominam? Wielu, a nawet zbyt wielu ludzi powtarza: mój głos i tak nic nie zmieni. Każdy głos się liczy i każdy głos jest ważny. Jeśli chcemy coś zmienić, ruszmy tyłki do najbliższej komisji wyborczej. Głosujmy świadomie!
Kochani. Nie przepadam za polityką, jednakże przekonałam się, jak ważne są wybory. Każde.
Telewizja i inne media coraz częściej nie pokazują nam prawdy, mydlą oczy kłamstwami i ukrywają pewne ważne fakty. Czytając i oglądając bardziej niezależne źródła informacji, można dowiedzieć się kilku ciekawych jak i ważnych informacji. Stąd dzisiaj mój post.
Ja już zagłosowałam, a WY? :)

4 komentarze:

  1. Ja nie głosuje ale moi rodzice tak haah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie głosowałam, mama tylko :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  3. głosowałam!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głosowałem ale w szkole jako dziecko :/ 15 lat = dziecko :/

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥