sobota, 31 maja 2014

noł stres!

Witajcie!
Tak jak wspominałam, nie miałam za bardzo czasu na blogowanie.
Wszystko to spowodowane przygotowaniami i już samym bierzmowaniem. Tak, dość późno się za to zabrałam, bo przygotowania są w gim./lic. jednak teraz miałam szansę, więc ją wykorzystałam.
Nigdy wcześniej się tak nie stresowałam! To był koszmar. Wymiotować mi się chciało, bo tak skręcało mnie w żołądku. Chyba takiego stresa miałam tylko przed maturą ustną z angielskiego.
Zupełnie nie miałam czasu także porobić nowych zdjęć. Odkładam kesz na jakiś lepszy obiektyw, by zdjęcia były bardziej efektywne i mniej amatorskie, choć teraz trochę trudno bo jestem bezrobotna :D Z pracą ciężko, chwytam czego się da nawet dorywczych prac chałupniczych, które - chociaż robi się spokojnie w domu - są niewyobrażalnie męczące. Pewnie dlatego, że ciągle powtarzamy tę samą czynność przez kilka dobrych godzin lub nawet cały dzień. Nie ma co narzekać! Przeszukując (jak zwykle) cały internet, zajrzałam na SKLEP w którym zobaczyłam bluzkę i, ku mojemu zdziwieniu bardzo mi się spodobała. Co myślicie?
*.*

Kiedyś bym powiedziała, że to absolutnie nie mój styl. Dużo o sobie nie mówiłam, ale kiedyś w ogóle nie interesowała mnie moda. Byłam typową dresiarą (no, może nie typową bo dresów często nie nosiłam) ale chodziłam w dresowych bluzach, dżinsach, jakiś najaczach (nike) i długich koszulkach. Nie wyglądałam ani kobieco ani ładnie. Było mi to chyba obojętne. Nawet sweter był czymś rzadko spotykanym u mnie w tamtym okresie. I tak ubierałam się kilka lat. Po skończeniu liceum postanowiłam sobie to zmienić. Staram się teraz wyglądać bardziej jak człowiek. Absolutnie nie mówię, że bluzy są złe. Tylko, że warto czasem założyć coś, co doda nam uroku i podkreśli nasze piękno (w moim przypadku "piękno" :D).
Pozdrawiam Was mocno i życzę miłego dnia!


Call me Mary.

8 komentarzy:

  1. świetna bluzka ;) oj ja tez szukam pracy i ciężko coś dostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety :( u mnie w miescie od tygodnia te same ogłoszenia w dodatku na żadne nie odpowiedzieli xC

      Usuń
  2. Fajna bluzeczka. U mnie nowy post :)]
    Zapraszam :))
    likeitbeejb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajna ta bluzka. Uwielbiam ten sklep ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluzka ;) Romwe ma bardzo ładne ubrania.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka :) może wpadniesz mam nowego bloga i potrzebuję trochę wsparcia. Jeśli mogę coś dla cb zrobić to pisz

    http://ruda-rudaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo ładna, dobrze że jeszcze chodzę do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥