środa, 21 maja 2014

Summer time

W ostatnim poście wspomniałam o tym, że muszę się przygotowywać na lato.
Nie mniej jednak zauważyłam, że lato przyszło nieco wcześniej!
Temperatura w słońcu potrafi dogrzać jakieś 30 stopni (może więcej).
Wczoraj w taki upał postanowiłam wraz z siostrą udać się pieszo do babci (kilka kilometrów),
która narzeka, że wnuczęta o nią nie dbają i nie odwiedzają.
Nogi bolą mnie do dziś, ale przyznam, że na rękach się trochę opaliłam!
Na razie nie mogę pokazać wam jednych z tych "lepszych" zdjęć, ponieważ nie chce umieszczać czegoś, na co ktoś może się nie godzić, a nie mam kontaktu z koleżanką, która na tych zdjęciach jest. :( Myślałam, żeby z czasem zrobić bloga na przemian trochę o moich zdjęciach i trochę o modzie, chociaż moja figura nie nadaje się do "pozowania" i prezentowania wszelakich outfitów.
Ale.. wszystko przede mną!
Dziś zdjęcie, które nie należy do moich najlepszych i - nie wiedząc czemu - najbardziej kojarzy mi się z latem.
Pozdrawiam wszystkich GORĄCO!



Call me Mary.


17 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to tylko chodzić w sukienkach i krótkich spodenkach ;))
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wsiadłam do samochodu, myślałam że się ugotuję. ale dobrze, niech będzie gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie ciepelko! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjątko ♥♥♥
    Ja już obserwuję xD
    http://nothing-by-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! na pewno będę tu wpadała częsciej!!!
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, ładne zdjęcie :*
    Jeśli znajdę to gdzie to jest :D
    To obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog *-* obserwuję i liczę na rewanż ;)) jadziahyhy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też 30 stopni ;D Ładne zdjęcie ^^ :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcie :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też rewelacyjna pogoda . Temperatura ponad 30 stopni ;* Co powiesz na wspólną obs=obs
    ?
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że u Ciebie tez lato w pełni :)) Bardzo gorąco aż odechciewa się uczyć ;))
    Obserwuję i zapraszam do mnie na obserwację :))
    likeitbeejb.blogspot.com ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę do Ciebie zaglądać, liczę na to samo :),pozdrawiam:)

    www.red-head-rules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero maj, a już strasznie grzeje :( Osobiście nie lubię takiej pogody,. mogłoby hociaż mocniej wiać.
    http://pocosietruc.blogspot.com/
    zapraszam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już obserwuję , teraz liczę na Ciebie ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥