sobota, 17 maja 2014

Wyobraźnia.

Witajcie kochani!
Dziękuje wszystkim tym, którzy chcą śledzić mojego bloga.
Jest mi bardzo miło, ale także będę dawać z siebie dwa razy więcej, byście tego nie żałowali.
Dziękuje także za komentarze. :)
Dziś o wyobraźni.. dlaczego? Żeby zrobić interesujące zdjęcie - dobre zdjęcie, trzeba mieć pomysł na kompozycję ale także na to, co (lub kto) się na nim znajdzie.
W tym poście pokaże wam jak łatwo zrobić coś z niczego :)
Oczywiście z góry przepraszam za niedociągnięcia, mam nieodpowiednią mysz do bawienia się grafiką.
Następnym razem spróbuję zrobić to lepiej.
A więc - wieża Eiffel'a. Był ktoś w Paryżu? Słyszałam, że jest pięknie, choć osobiście nie byłam - dostałam za to miniaturkę wieży ;)
Zdjęcie po prawej jest oryginalne, natomiast po prawej niczym "z pocztówki", a bynajmniej taki był zamiar.
Ostatnie zdjęcie ma pokazać, jak nad tym pracowałam.
Przymykając oko na niedoskonałości: Co sądzicie? Jak wam się podoba?
Pozdrawiam i czekam na wasze opinie!



22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają. Najważniejsze w robieniu zdjęć to mieć dobry, oryginalny pomysł, nie ważne co tak na prawdę fotografujemy, jeśli pomysł jest dobry, to zdjęcie będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! I zgadzam się w stu procentach z tym, co napisałaś. Choć czasami to od nas zależy co i w jaki sposób to przedstawimy na zdjęciu. :)

      Usuń
    2. Tak racja, stąd można zdjęcie tego samego obiektu przedstawic na przerózne sposoby, tak, że uzyskamy taki efekt że nikt nie skojarzy że sa to zdjęcia tego samego :)

      Usuń
  2. muszę przyznać, że pomysł niezły! Gdybyś nie napisała, że to zdjęcie figurki to pomyślałabym, że to naprawdę zdjęcie z Paryża haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! właśnie taki był zamiar :))

      Usuń
  3. bardzo chciałabym pojechać do Paryża ;) powodzenia w blogowaniu ;)
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wyobrazni bylibysmy maszynami. Nie bylibysmy w stanie wyobrazic/wymyslec/zaplanowac przyszlosci, a nawet tego co kochamy i chcemy do tego dazyc ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia super!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!:)

    zapraszam do mnie:

    mylife-tasia.blogspot.com

    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Paryżu - cudownie <3
    zdjęcia wyszły Ci pięknie :))

    http://life-by-lilyy.blogspot.com/2014/05/nothing.html
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

  8. ja takze juz obserwuje ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy?
    http://werkka-werka.blogspot.com/
    PS. Dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia w dalszym pisaniu i czekam na kolejne wpisy ;)
    Również nie byłam w Paryżu, ale moja ciocia była i mówi że jest tam bardzo pięknie ;)




    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjecia! Uwielbiam Paryż!

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam na wieży, ale ilu turystów tam zobaczyłam to szok, dużo za dużo:-p
    co powiesz na wzajemną obs?
    buziaki:* www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ! Aż nie mogę uwierzyć, że to zwykła figurka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł, plus za kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłaś to w Photoshopie?

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥