czwartek, 15 maja 2014

Zaczynamy!

Witajcie kochani!
Jako, że jest to mój pierwszy blog, nie za bardzo wiem jak się do niego zabrać. Początkowo myślałam, by stworzyć fotobloga, oczywiście z amatorskimi zdjęciami mojego autorstwa. W przyszłości chcę spróbować swoich sił i udać się do szkoły czy też na kurs. Póki co, nie pozostaje mi nic innego niż biegać z moją lustrzanką i fotografować wszystko co żyje i się rusza :)
Na początek się przedstawię - mam na imię Mariola i to jest ostatni rok kiedy jestem nastolatką. :\
Choć czas goni nieubłaganie, ja nadal czuję się jakbym dopiero zaczynała szkołę średnią! Ale wiadomo, przyjdzie jeszcze czas by spoważnieć, teraz trzeba cieszyć się młodością.
Zbliża się lato i stałym jego plusem są TRUSKAWKI, które bardzo uwielbiam, dlatego to będzie tematem pierwszego zdjęcia jakie wrzucę:

zachęcam do komentowania!


Call me Mary.

12 komentarzy:

  1. Obserwuję i życzę powodzenia! :)
    Na pewno będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie, Twój blog wygląda bardzo przyjemnie, chociaz nie jestem fanką truskawek to lubię jeść owoce sezonowo, ma to pewien swój urok i (chociaż być może to tylko siła sugerstii) wiecej witamin.
    Z chęcią zaglądnę tutaj jeszcze. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc powodzenia :)!
    ps. Jeśli mogę zasugerować to pomyśl o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej przy komentowaniu, bo to trochę zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię! na pewno o tym pomysle :)

      Usuń
  4. Powodzenia , czekam na następny post :) PS. co do włosów - też jestem naturalną brunetką, jednak blond mi o wiele bardziej pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! ni pomyslalabym, że są farbowane! zazdroszczę:)

      Usuń
  5. bardzo ładne zdjęcie :) zobaczymy jak będzie dalej ;)
    pozdrawiam i również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia! :) Ja osobiście koocham truskawki, jednak jak na razie smakują nijak... Rok temu również niezbyt zachwyciłam się ich smakiem- były drogie i niesłodkie. :( Oby ten rok był lepszy!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Początki zawsze są najtrudniejsze, ale z każdym dniem będzie już tylko łatwiej! :))

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥