czwartek, 5 czerwca 2014

I'm losing my head ;_;

Witajcie kochani!
Czuję się nieco zagubiona.
Nie wiem jaki typ bloga powinnam prowadzić, żeby ludzie CHĘTNIE go oglądali.
Początkowo miał być z samymi zdjęciami, jednakże braknie mi czasu na robienie ich.
O modzie jest milion blogów, więc czemu akurat ktoś chciałby czytać mój?
Szczególnie, że jako modelka raczej się nie nadaje, więc pozostaje tylko wklejanie "wyszukanych", interesujących ciuchów. Nikogo nie interesuje moje życie, więc blogować o sobie też nie ma sensu. Będę chyba dodawać posty jakie tylko przyjdą mi na myśl, żeby nie tracić cennych pomysłów.
Dzisiaj dodaje zdjęcie, które zrobiłam rok temu na grillu. Nie jest ani dobrze wykadrowane, ani nic nie wniesie do waszego życia. :D Jednak mam wrażenie, że jest w nim coś specjalnego. Właściwie sa dwa zdjęcia. Gdyby nie "popsute" słońce na pierwszych zdjęcie miało by zupełnie inny charakter. Najbardziej interesująco wyszedł stary, zepsuty fotel. Drugie bardziej zwykłe. Ale są to zdjęcia które robiłam dawno temu. Nie muszą wam się podobać, bo nie są na tyle dobre, żeby mogły. Koniec pisania, bo już sama siebie nie rozumiem. Dziękuje "stałym" bywalcom. Za komentarze i szczere opinie także. Buziaki!









Call me Mary.

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, drugie szczególnie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zdjęcia są piękne. Masz talent, potrafisz zaskoczyć i pokazać piękno chwili. Jeśli chodzi o Twojego bloga, to liczyłam właśnie na więcej tego typu zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) obiecuję, że gdy tylko pogoda się poprawi, biorę aparat i ruszam robić więcej zdjęć!

      Usuń
  3. Mam dla Ciebie propozycję :)
    Zaobserwuję twojego bloga i dam 5 komentarzy jeśli dasz mi jeden komentarz (jeden ale bardzo dla mnie ważny).
    Na tym blogu jest 20 pytań ABC o wakacjach i nie tylko, chciałbym żebyś udzieliła odpowiedzi typu 1)A 2)C itp.
    Na końcu napisz adres swojego bloga bo czasami mogę zapomnieć :)
    http://wakacyjnie-mlmd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękne i nie przejmuj się! Ja też na początku nie mogłam znaleźć motywacji, ale znalazłam ją na innych blogach :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięcze!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/06/colage-for-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz bardzo dobrze, jeśli nie masz o czym pisać, to pisz to, co nie wymaga robienia zdjęć, ja np. na swoim blogu piszę o The Sims 4 i jak pojawi się nowe zdjęcie, to wstawiam, a trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moge się juz tych Simsów doczekać! :D

      Usuń
  6. bardzo ładne zdjęcia ;)
    obserwujemy? :) www.dulcescrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ok ja już obcerwuję, czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :) Ładne zdjęcia :)
    Mam prośbę: czy poklikasz mi w banner na pasku bocznym i w linki pod ubraniami ? To dla mnie bardzo ważne, będę ci bardzo wdzięczna i zawsze pomogę :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful pics dear!
    New post up on my blog, check it out if you Have time and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia! :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o osobiście pisze, o swoim życiu, pisze o tym co przeżyłam. Niektórych może to nie obchodzić, a innym pomagać. Np. w momencie, gdy ktoś nie wie co zrobić.;) Bardzo fajne zdjęcia.:D Pozdrawiam. http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! :)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥