czwartek, 26 czerwca 2014

Wakacjowo? Chyba nie.

Witajcie moi mili.
Ostatnio coraz rzadziej zdarza mi się pisać posty, ale niestety wynika to z tego, że zwyczajnie nie mam kiedy tego robić. Było by prościej gdyby mój telefon działał w pełni sprawnie, mogłabym w tedy pisać częściej, niestety - nie działa jak powinien.
Znalazłam pracę jakby, na pół etatu. Opiekuje się małym bobaskiem, ale musze przyznać, że jest to bardzo odpowiedzialna praca, czasochłonna (nie mogę spuścić jej z oka, więc nie ma mowy usiąść przy komputerze) i niekiedy męcząca, więc wieczorami po prostu nie mam już na nic siły.
Zakupiłam nowy, ale stary obiektyw. Jest świetny do robienia portretów, nie jest oryginalny do mojej lustrzanki, ale to w niczym nie przeszkadza. Postaram się Wam pokazać jakieś zdjęcia, proszę tylko o cierpliwość. Pozdrawiam Was mocno, do następnego!

2 komentarze:

  1. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pracy, chociaż doskonale Cię rozumiem, opieka nad dzieckiem tylko wydaje się łatwa i przyjemna, a tak naprawdę potrafi dać w kość :)

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥