niedziela, 6 lipca 2014

karma is a bitch

Planowałam "powrócić" do pisania w wielkim stylu, z nowymi, zdecydowanie lepszymi zdjęciami i pomysłami. Za każdym razem, kiedy chciałam udać się do pobliskich parków/miejsc na sesje, okazywało się to niemożliwe.
Dlaczego?
Właśnie, dlaczego? Od miesiąca próbuje napisać post z normalnymi zdjęciami mojego wykonania.
Część z Was pewnie już tu nawet nie zagląda. To nie jest tak, że ja zaniedbuje czy coś.
Otóż bezustannie CHORUJE. Bez przesady, ale ostatnio mój organizm odwala jakieś fochy chyba, choruje raz na dwa tygodnie, niedlugo chyba zacznę częściej. Ale nie ważne. Ważne jest to, że naprawdę zależy mi na tym blogu. Jak tylko wyzdrowieje, bez przerwy będę robić zdjęcia - chociaż powtarzam to już setny raz :D.
Nie wiem czy ktoś się tym interesuje, ale śledząc uważnie internety i youtuby nauczyłam się paru rzeczy odnośnie obróbki zdjęć. Jeśli byłby ktoś chętny, mogę zrobić mini poradnik dotyczący tych naprawdę podstawowych i minimalnie bardziej zaawansowanych sztuczek, jakie wykorzystują fotografowie do obróbki zdjęć. Także dajcie mi znać! Przyszedł czas na zmiany i muszę mój marny obiektyw Canonka odstawić na krótką chwile na półke :)
Oh, and if there is someone, who wants me to write in English, let me know!


4 komentarze:

  1. taki post o tych zdj byłby ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie zobaczę post o obróbce zdjęć, nadal się uczę ;)
    OBS=OBS? Ja już, twoja kolej ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. yay, fajnie, że jest ktoś zainteresowany! :) Na pewno coś wymyślę. jeśli się uda, zrobię video poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te chorobska teraz takie sa... ciagle wracaja :/ sama to przerabialam niejednokrotnie :(

    OdpowiedzUsuń

Wyrażaj swoją opinie - nawet jeśli będzie to krytyka.
Użyj html by zrobić odnośnik do swojego linku - to ułatwia sprawę :)
Każda miła duszyczka, która z chęcią obserwuje mojego bloga, nie musi pytać - na pewno odwdzięczę się tym samym! ♥